Minkälaisia mielikuvia Rauman Lukko sinussa herättää?

Nyt sinulla on mahdollisuus kertoa, minkälaisia mielikuvia Rauman Lukko sinussa herättää. Lukko kerää brändistrategiansa laatimista varten tilannekatsauksen Lukko-brändin tämän hetkisestä tilanteesta.

Tilannekartoitusta varten Lukko on luonut nettipohjaisen kyselyn, johon toivotaan mahdollisimman monen Lukon vaikutuspiirissä elävän ja toimivan henkilön antavan oman mielipiteensä.  Kartoituksessa on tarkoitus saada tietoa mahdollisimman kattavasti myös niiltä henkilöiltä, jotka eivät ole jääkiekon kuluttajia. 

Satakunnan Ammattikorkeakoulun opiskelijat kiertelevät myös lähiviikkoina Rauman Prismassa suorittamassa kyselyä kasvokkain.

Kyselyn voi täyttää nimettömänä myös Rauman Lukon toimistossa.

Nettipohjainen kysely löytyy täältä.

Samalla Lukko tekee myös asiakastyytyväisyyskyselyn koskien Kivikylän Areenan palveluja. Tähän kyselyyn vastaamalla osallistuu myös taulu-TV:n arvontaan.

Tähän kyselyyn pääset tästä.

Linkki molempiin kyselyihin löytyy myös Rauman Lukon nettisivuilta.