Lukko lanseerasi juhlavuoden kunniaksi 80 euron hintaisen seisomakausikortin

Yleisö tekee tapahtuman, toteaa Lukon tapahtumapäällikkö Mikael Eklöf. Juhlavuotenaan Lukko haluaa kansaa hallille ja löi sitä varten pöytään kausikorttitarjoukset. Kuva: Pekka Lehmuskallio

Lukko ilmoitti toimitusjohtajansa Timo Rajalan suulla, että seura haluaa kääntää yleisömäärät nousuun. Tulevalla kaudella Äijänsuolle on tarkoitus houkutella keskimäärin 4 000 katsojaa.

Torstaina Lukko kertoi, mihin hintaan peleihin pääsee. Seura on lanseerannut omat kausikorttikampanjansa.

Mikäli seisomakausikortin lunastaa ensi viikon aikana, sen saa 80 eurolla.

Luku on harkittu, sillä Lukko täyttää syksyllä 80 vuotta. Alkamassa on siis juhlakausi.

– Nyt on juhlavuosi ja tavallaan uusi alku. Joukkue on uudistunut, ja päävalmentaja on vaihtunut. Nyt on oikea hetki panostaa todella paljon, Lukon tapahtumapäällikkö Mikael Eklöf luonnehtii.

Erikoishintaisia seisomakausikortteja ovat tarjonneet muutkin liigaseurat.

Ässät teki päättyneellä kaudella seuraennätyksensä yhden kauden kokonaiskatsojamäärässä.

Kovan suorituksen taustalla oli paitsi Isomäen jäähallin remontoiminen areenaluokkaan, myös 99 euron seisomakausikortti.

Se kävi kaupaksi kuin häkä, sillä Ässät pystyi myymään alennuskausareitaan peräti 1 300. Vuotta aiemmin vastaavia kortteja meni kaupaksi vain reilut 200.

Ässät uusi kampanjansa myös tänä keväänä. Pelicans otti puolestaan porilaisista mallia ja hinnoitteli oman seisomakausikorttinsa myös 99 euron arvoiseksi.

– Yleisökeskiarvo on laskenut huomattavasti, ja me haluamme reagoida siihen. Nyt otetaan uusi alku ja isketään tuote kuntoon, Eklöf lupaa.

Lisää aiheesta